زندگی دردناک مرد ۳۷ ساله با سر وارونه


Upside Down ManBody Bizarre

پزشکان برزیلی امیدی به زنده ماندن نوزادی با سری وارونه نداشتند اما مادر این نوزاد به او زندگی بخشید تا بتواند بعد از 37 سال تبدیل به یکی از مشهورترین سخنرانان حوزه بازرگانی در برزیل شود.


“کلودیو ویرا دو اولیوریا”، مرد ۳۷ ساله برزیلی است که با ناهنجاری نادر پزشکی به دنیا آمد. پزشکان به دلیل شکل عجیب این نوزاد در هنگام تولد از مادر او خواستند تا اجازه مرگ این نوزاد را بدهد اما با ممانعت مادر مواجه شدند و این نوزاد به لطف مادرش توانست به زندگی خود ادامه دهد.


نوزاد مبتلا به “آرتروگریپوز” یا Arthrogryposis multiplex congenital، مجموعه ای از چند بیماری با علائم بالینی کمابیش مشابه است که مشخصه آنها تغییر شکل و سفتی غیر پیشرونده مفاصل در حین تولد است. در این بیماری، بافت عضلانی به طور کامل یا نسبی با بافت چربی و فیبرو جایگزین می شود. معمولاً این بیماری هر چهار اندام را تا حدودی درگیر می‌سازد و ضعف عضلانی و محدودیت حرکتی ایجاد می‌کند. شیوع آن یک در هر سه هزار تولد زنده است.

 

ادامه مطلب ...

نمایش دیوار مرگ وحشتناک هندی ها!


wallofdead

 چاه مرگ یا دیوار مرگ نمایشی هیجان انگیز است که در هند برگزار می شود. این نمایش شامل استوانه بزرگ چوبی به قطر 6 الی 9 متر است. در داخل این استوانه شخص سوار بر موتور  یا گاهی اتومبیل می شود و با سرعتی فوق العاده زیاد بر روی دیوار عمودی حرکت می کند. تنها نیروی گریز از مرکز است که موتور را نگه می دارد. 

ادامه مطلب ...

اقدام جالب متروی چین

به دلیل برگزاری مسابقات المپیک نوجوانان در چین متروی این کشور در ابتکاری جالب کف مترو‌های شهری را با تصاویری از زمین‌ ورزش‌های مختلف پوشاند.


  ادامه مطلب ...

ثبت یک پیشنهاد ازدواج خلاقانه توسط دوربین گشت هوایی پلیس

video-undefined-20C3704200000578-967_636x358


دوربین هلیکوپتر پلیس لندن لحظه‌ی رمانتیک پیشنهاد ازدواج یک مرد به دوست‌دخترش را که به شکل استادانه‌ای در “گلدستون پارک” این شهر طراحی شده بود، ثبت کرد. ماموران گشت هوایی این پلیس، در نیمه‌شب شنبه (۲۳ آگست-۱ شهریور) به دنبال پیدا کردن یک ماشین دزدیده‌شده بودند که تجهیزات دید شب آن‌ها، جمله‌ی «با من ازدواج می‌کنی؟» که با شمع روی زمین نوشته شده بود، در کنار مردی که در مقابل دوست‌دخترش زانو زده نشان داد. به دنبال این اتفاق رمانتیک، پلیس از طریق توییترش تلاش کرد تا زوج را پیدا کند: «زوج خوش‌شانسی که قبل از نیمه‌شب در گلدستون پارک دیده شدند چه کسانی بودند؟» و دو روز بعد، پلیس هوایی لندن با تشکر از یکی دنبال‌کنندگانش اعلام کرد که داستان این زوج را که می‌خواهند ناشناس بمانند، فهمیده و دختر به این پیشنهاد جواب مثبت داده است. کمی زودتر از این توییت پلیس، یک حساب کاربری ناشناس، تصویری از این زوج را پشت به دوربین و در کنار شمع‌ها منتشر کرده و خطاب به پلیس نوشته بود: «او بله را گفت.» هویت این دو جوان روز قبل مشخص شد.

  ادامه مطلب ...